0

ارتباط فعال دستگاه قضائی با شورای فرهنگ عمومی سازنده و موثر است

ارتباط فعال دستگاه قضائی با شورای فرهنگ عمومی سازنده و موثر است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری فیروزکوه گفت: ارتباط مؤثر و فعال دستگاه قضائی در شورای فرهنگ عمومی بسیار تأثیرگذار و کمک‌کننده است؛ در نظام مسائل شهرستان مسائلی همچون طلاق را داریم که امکان این وجود دارد تا با ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی، روحانیت، مساجد و پایگاه‌های فرهنگی بسیاری از معضلات و مسائل را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: باید تلاش کرد با مردم به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم شیفته و دلداده ما شوند، مردم ایران خوب و قدرشناس هستند، اگر مسئولی برای رفع مشکل مردم تلاش کند مردم قدردان هستند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: با مردم به گونه‌ای باید معاشرت کرد، که اگر از این سمت و مسئولیت رفتید مردم از رفتن شما گریه کنند و ناراحت شوند، این معیاری است که امیرالمومنین (ع) به ما دادند.

وی تاکید کرد: امیدوارم همگی در انجام رسالتی که پشت این میز و صندلی و در این مسئولیت بر دوش ماست، به درستی عمل کنیم، چرا که باید پاسخگوی کارها و اقدامات خود باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *