0

نسل امروز نیازمند تبیین و روشنگری در حوزه دفاع مقدس است

نسل امروز نیازمند تبیین و روشنگری در حوزه دفاع مقدس است
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی قاسمی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه قم اظهار رد: بسیاری از ابعاد دفاع مقدس برای نسل امروز نیازمند تبیین و روشنگری است، برای مثال باید این مسئله روشن شود که در جنگ ایران و رژیم بعث عراق، این رژیم بعثی بود که به خاک ایران تجاوز کرد و ایران در مقابل این تجاوز دفاع کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه قم با بیان اینکه نیروهای ایرانی تمامی حقوق بشردوستانه را طی این ۸ سال دفاع مقدس رعایت می‌کردند، افزود: این در حالی بود که بیشتر شهرهای مسکونی ما زیر آتش دشمن بود و مردم غیر نظامی نیز مورد حمله قرار می‌گرفتند.

این رزمنده و آزاده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امام موسی صدر در ۶۰ سال پیش به یاسر عرفات گفته‌بود که شرف فلسطین اجازه نمی‌دهد که به دست غیر مؤمنان آزاد شود، بنابراین همین است که امروز جریان اسلام و جبهه‌ی مقاومت از فلسطین و عراق و لبنان گرفته تا ایران توسط مؤمنان و نیروهای انقلابی پیش‌گرفته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *