0

جشنواره انارشهرضا در رویداد بین‌المللی انار ارمنستان برگزارمی‌شود

جشنواره انارشهرضا در رویداد بین‌المللی انار ارمنستان برگزارمی‌شود
بازدید 11

‌حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای معرفی انار شهرضا به جامعه جهانی اظهار کرد: از این رو به منظور معرفی بهتر انار شهرضا در بازارهای جهانی امسال در جشنوار بین‌المللی ارمنستان حضور می‌یابیم.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی انار ارمنستان اوایل آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در شهر مغری ارمنستان برگزار خواهد شد.

شهردار شهرضا هدف از حضور در این جشنواره را توسعه بازار فروش و معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری شهرضا در حوزه تولید و فراوری انار دانست و ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای حضور باغداران شهرضا در بازارهای بزرگ جهانی در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم از مهم‌ترین اهداف شرکت در این جشنواره است.

وی پوسته نازک، رنگ یاقوتی و طعم ملس را از ویژگی‌های بارز انار شهرضا دانست و افززود: این محصول می‌تواند به‌عنوان برندی مطرح در بازار صادرات معرفی شود و ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه ضریب فراوری انار شهرضا هفت به یک است که از این نظر جایگاه ممتازی در دنیا دارد، گفت: سطح زیر کشت انار در شهرضا ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار است که در سال جاری حدود ۲۵ هزار تن محصول برداشت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *