0

هشدار زرد هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت ۲ سامانه بارشی

هشدار زرد هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت ۲ سامانه بارشی
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان آمده است: پیرو هشدار سطح زرد در تاریخ ۳۰ مهرماه و تاکید بر صحت آن، تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه و ورود موج دوم بارش از اواخر روز جمعه پیش بینی می‌شود. بر اساس این اطلاعیه سامانه اول در روز پنجشنبه وارد استان می‌شود و رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای را به دنبال دارد.

سامانه دوم از اواخر وقت جمعه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده بر استان حاکم می‌شود و منطقه اثر این ۲ سامانه، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شمال و بخش‌هایی از جنوب و مرکز استان، به ویژه ارتفاعات است.

اثر مخاطره احتمال لغزندگی جاده‌ها، احتمال جاری شدن روان‌آب در مناطق کوهستانی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی است.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی شماره ۴۴ مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی خوزستان، فعالیت سامانه بارشی طی ظهر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در نوار شرقی استان به ویژه ارتفاعات خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *