0

پیشتازطب صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ شد

پیشتازطب صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ شد
بازدید 9

به گزارش آیمد 90 گروه پیشتازطب در مراسم روز ملی صادرات به عنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس این عنوان از سوی رئیس‌جمهور شد.

در مراسمی که بیست و نهم مهر ماه همزمان با بیست‌و‌هشتمین دوره روز ملی صادرات با حضور مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور، محمد اتابک وزیر صمت و نمایندگان صادرکنندگان برتر و ممتاز ملی در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، پیشتازطب با احراز شاخص‌های لازم موفق شد برای دومین سال متوالی عنوان صادرکننده نمونه را از آن خود کند.

 

در لوح تقدیری که توسط مدیران ارشد گروه پیشتازطب دریافت شد آمده است:

صادرات غیرنفتی به عنوان رکن مهم اقتصادی و مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی و موتور محرکه تولید، نقش بی‌بدیلی را در رشد پایدار، بالندگی اقتصادی و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایفا می‌کند و بی‌تردید خدمات جهادگران این عرصه در تحقق آینده‌ای روشن، پر امید و قدرتمند در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ برنامه هفتم پیشرفت جهموری اسلامی ایران متجلی خواهد بود.

گفتنی است طبق معیارهای سازمان توسعه تجارت، شرکت‌هایی که ارزش افزوده بالاتری خلق می‌کنند و در شاخص‌های جهانی درجه پیچیدگی و فناوری بیشتری در تولید به کار برده‌اند در زمره صادرکنندگان نمونه قرار می‌گیرند.

برچسب ها

شرکت تولیدی پیشتاز طب

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *