0

جشن خودکفایی ۱۱۰ هزار مددجوی کشور برگزار می‌شود

جشن خودکفایی ۱۱۰ هزار مددجوی کشور برگزار می‌شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد شاهرود با بیان اینکه جشن خودکفایی ۱۱۰ هزار مددجو کمیته امداد تا پایان سال جاری برگزار می‌شود، ابراز داشت: یکی از مهمترین رسالت کمیته امداد تلاش برای خودکفایی و رسیدن به استقلال مالی مددجویان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته این جشن برای ۱۰۰ هزار خانوار برگزار شد، افزود: این تعداد مددجو با رعایت تکریم از طریق اشتغال به خودکفایی رسیدند.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها در ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار است، ابراز داشت: این بخش ۵۴ درصد جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد را شامل می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه در تلاش برای ایجاد مشاغل خانگی و پایدار برای زنان سرپرست خانوار هستیم، اضافه کرد: کمک به خودکفایی زنان سرپرست خانوار در واقع ایجاد اشتغال برای نیمی از جامعه هدف تحت پوشش است.

وی از افزایش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان طی سه سال اخیر خبر داد و افزود: توانمند سازی مددجویان با همراهی بانک‌های عامل و برخی دستگاه‌ها و خیران در دستور کار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *