0

پرداخت ماهانه ۱۰۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی

پرداخت ماهانه ۱۰۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا طوسی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های کمیته امداد کردستان پرداخت مستمری ماهانه به مددجویان است که امسال در نیمه نخست سال ۶۴۲ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه به مددجویان کردستانی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان عنوان کرد: ۷۲ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند و پرداختی امداد به مددجویان بر اساس تعداد نفرات، مستمری و کمک معیشت ماهیانه پرداخت است.

وی بیان کرد: ماهیانه حدود ۱۰۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان کردستانی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اذعان کرد: در حال حاضر به مددجویان یک‌نفره یک میلیون، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه‌نفره دو میلیون تومان، چهارنفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج‌نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه دریافت می‌کنند.

طوسی یادآور شد: مددجویان مستمری بگیر تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانوار، بیماران صعب العلاج و زمین گیر، سالمندان، ایتام و خانواده‌های بد سرپرست نیازمند تشکیل می‌دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *