0

هشدار سطح نارنجی برای خراسان جنوبی/پیش بینی بارندگی

هشدار سطح نارنجی برای خراسان جنوبی/پیش بینی بارندگی
بازدید 5

سمیه لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای آخر وقت امشب سوم آبان ماه تا عصر روز جمعه چهارم آبان هشدار سطح نارنجی در خراسان جنوبی صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: این هشدار به واسطه پیش بینی وزش شدید تا خیلی شدید باد و گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید افقی و در نقاط مستعد طوفان صادر شده است.

لطفی بیان کرد: در این راستا توصیه می‌شود که از سفرهای غیرضروری خودداری شده و رعایت سرعت مطمئنه را در رانندگی مدنظر قرار دهیم و همچنین اجتناب از تردد در فضای باز به ویژه برای سالمندان و کودکان توصیه می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین برای اواخر وقت پنج شنبه تا عصر جمعه رگبار باران، رعد و برق و صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد و کوهپایه ای و جاری شدن رواناب در شهرهای فردوس، سرایان، عشق آباد، طبس و بشرویه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین نقطه خراسان جنوبی زهان با ۸ درجه و گرم‌ترین نقطه استان نیز دهسلم با ۳۳ درجه بوده است و بیرجند نیز در سردترین ساعات ۱۲ درجه و در گرم‌ترین ساعات ۲۷ درجه بوده است.

لطفی ادامه داد: بیشترین میزان بارش در شبانه روز گذشته معدن قلعه زری با ۶ میلی متر، عشق آباد با دو میلی متر بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *