0

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه

آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه می‌توانند برای شرکت در جشنواره از ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هرسال برنامه ریزی و اجرا می‌گردد، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور است. این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش اجرا می‌شود.

در ادامه شعبانی گفت: کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی استان می‌توانند از تاریخ ۵ آبان ماه لغایت ۳۰ آبان سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی: http://emtenan.mcls.gov.ir مشخصات شخصی خود را وارد نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی در سامانه مذکور ثبت نام نمایند؛ پس از بررسی مدارک و مستندات در سامانه نفرات برتر معرفی در مراسمی در هفته کارگر از آنان تجلیل خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *