0

زنجان به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد

زنجان به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد
بازدید 5

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: اغلب مناطق استان آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که از اواخر روز یکشنبه بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود و شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید استان زنجان زنجان را فرا می‌گیرد، بیان داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان روند کاهشی داشته و هوا سرد می‌شود دمای هوا در صبحگاه به صفر و در مناطق سردسیر استان به زیر صفر می‌رسد.

رحمان نیا تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با یک درجه زیر صفر به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد و دمای فعلی شهر زنجان سه درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت هوا سرد شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *