0

طرح قاضی مدرسه در شهرستان خرم‌آباد اجرا شد

طرح قاضی مدرسه در شهرستان خرم‌آباد اجرا شد
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح قاضی مدرسه با حضور سید مصطفی سهرابی معاون قضائی دادگستری شهرستان خرم‌آباد و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان در مدارس شهرستان خرم‌آباد اجرا شد.

در اجرای این طرح از مدارس هدف بازدید و سرکشی به عمل آمده و پیرامون طرح نماد، مبانی حقوقی و آگاهی دانش‌آموزان از مسائل مبتلابه از جمله درگیری و منازعه دانش‌آموزان، ضرب و جرح، استعمال مواد مخدر و دخانیات، سرقت، جرایم رایانه‌ای و … برای دانش‌آموزان کلاس‌های آموزشی برگزار شد.

سید مصطفی سهرابی معاون قضائی دادگستری شهرستان خرم‌آباد در این طرح برای دانش آموزان به تشریح الزامات قانونی که باید رعایت کنند پرداخت و خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان باید با یک سری از مسائل حقوقی آشنایی داشته باشند تا خدایی ناکرده دچار مشکل نشوند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما فرزندان ایران و آینده سازان مملکت هستید و باید با تلاش و پشتکار مدارج ترقی را طی کنید و در این راه رعایت قانون لازمه تحصیل و زندگی است.

سهرابی جرایمی که بیشتر دانش‌آموزان در معرض آن‌ها قرار دارند را تشریح و عنوان کرد: دانش‌آموزان باید با آگاهی از ارتکاب اینگونه جرایم بپرهیزند چرا که هر کدام از این جرایم می‌تواند در آینده شغلی و تحصیلی دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد.

در این کلاس‌ها دانش آموزان سوالات خود را مطرح و پاسخ حقوقی ساده و قابل فهم را از معاون قضائی دادگستری شهرستان دریافت می‌کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *