0

۲۸ کیلومتر از محورهای روستایی و فرعی خراسان شمالی آسفالت شد

۲۸ کیلومتر از محورهای روستایی و فرعی خراسان شمالی آسفالت شد
بازدید 10

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث و آسفالت و روکش آسفالت ۲۸.۳ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی خراسان شمالی با صرف ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار طی ماه گذشته به پایان رسید.

وی با اشاره به آسفالت ۸۰۰ متر محور روستایی رشوانلو در شهرستان بجنورد با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار افزود: در این بازه زمانی، ۲۷.۵ کیلومتر از محورهای فرعی و روستایی نیز با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: در شهرستان راز و جرگلان، روکش آسفالت محورهای روستایی غلامان به پرسه سو به طول ۲ کیلومتر، باغلق به آیرقایه به طول ۵ کیلومتر و روکش حفاظتی محور روستایی پشنده به طول ۳.۵ کیلومتر انجام شد.

مشتری ادامه داد: روکش آسفالت محور روستایی طبر به ملأ ویس (۷ کیلومتر) و محور روستایی جوشقان به عمارت (۵ کیلومتر) در شهرستان جاجرم نیز طی مهر ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت حفاظتی محور روستایی زرد به کلاته قمو در شهرستان مانه به طول ۳ کیلومتر و محور نرگس‌ لو سفلی در شهرستان بجنورد به طول ۲ کیلومتر در این مدت اجرایی شده است، گفت: در صورت مناسب بودن شرایط جوی، تا پایان سال حدود ۲۰ کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت و ۱۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی روکش آسفالت خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *