0

دمای زنجان افزایش می یابد

دمای زنجان افزایش می یابد
بازدید 8

محمد رضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده که از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش پراکنده باران مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد، ابراز کرد: بارش باران در استان تا پایان هفت ضعیف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و بیان داشت: در این به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد شدید در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد کنند.

رحمان نیا، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آور شد: دمای هوای استان به صورت محسوسی کاهش یافته و دمای هوا به زیر صفر درجه سانتی گراد می‌رسد و در شامگاه و صبحگاه شاهد هوای سردی خواهیم بود ولی به تدریج هوا گرم می‌شود.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا کمی گرم شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *