0

اثبات شکست پذیری رژیم صهیونیستی دستاورد عملیات‌های اخیر بود

اثبات شکست پذیری رژیم صهیونیستی دستاورد عملیات‌های اخیر بود
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قدیر نظامی در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان با بیان اینکه طرح‌های استکبار برای منطقه با مدیریت ایران شکست خورده است، اظهار کرد: آنهایی که تصور می‌کنند با سازش، رژیم صهیونی دست از جنگ بر می‌دارد در اشتباهند.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ماهیت اسرائیل بر نابودی قدرت جهان اسلام است، گفت: از دستاوردهای عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق، اثبات شکست پذیری رژیم صهیونسیتی بود.

وی افزود: اعتبار تفکر شیعی در بین جوانان جهان اسلام افزایش پیدا کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: وارد مقطع متفاوت و جدیدی از رویارویی با دشمن شده‌ایم.

سردار نظامی در ادامه با عنوان اینکه دشمن با تمام عرض اندام تبلیغی، بشدت آسیب پذیر و شکننده است، خاطر نشان کرد: همه نقاط رژیم در دسترس نیروهای مقاومت است.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ترکیب ادبیات قدرت با تدبیر و اراده حتماً به پیروزی منتهی می‌شود، اظهار کرد: رفتار احساسی رفتار معقولی نیست، اما ظرفیت‌های زیادی برای خسارت به دشمن داریم که برخی از آنها علنی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *