0

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی در دومین نشست شورای اداری رؤسای شهرستان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که با دستور کار بررسی عملکرد ۶ ماهه اول سال و برنامه‌ریزی برای نیمه دوم سال در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، بیان کرد: یکی از مواردی که بسیار مهم است بررسی اقدامات عمرانی است که انجام شده، بیش از حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه عمرانی برای خوزستان جذب و تخصیص صورت گرفته است که رضایتمندی را به همراه داشته است.

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تعمیر و تجهیز صورت گرفته است. پیگیری سایر مباحث زیر ساختی، رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اتفاقات دیگری که در شهرستان‌ها در حال انجام شدن است نیز یکی از کارهای در حال برنامه‌ریزی و اجرا است.

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد

وی با بیان اینکه خوزستان جز استان‌هایی است که با تلاش‌های عمده و هم افزایی دستگاه‌ها توانسته سند مهندسی فرهنگی کشور برش استان خوزستان را تدوین و رونمایی کند، افزود: امروز باید به فکر اجرای این سند باشیم، آن بخش که مربوط به اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان و شهرستان‌ها است را باید انجام دهیم تا طرح توسعه فرهنگ، هنر و رسانه را آماده کنیم.

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: با گرفتن نظر شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان، رؤسای هر شهرستان باید برای طرح توسعه مذکور کمک کنند.

برش خوزستان از سند مهندسی فرهنگی کشور تدوین شد

به گفته منادی، وظیفه این دستگاه خدمت رسانی و پاسخگویی با روی گشاده نسبت به تمام هنرمندان، خانواده بزرگ فرهنگ و ارشاد، اهالی قرآن، امور مساجد و … است که به ادارات زیرمجموعه ما مراجعه می‌کنند لذا بنده به تمام رؤسای ادارات تاکید دارم با روی باز پذیرای آنها باشند و خدمات ارائه دهند.

وی ادامه داد: بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گاهی آن گونه که باید اتفاق نمی‌افتد لذا باید این مساله را در نظر داشته و نسبت به آن اقدام کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان موضوع مهم دیگر را توسعه فعالیت‌های ذیل قرارگاه شهید آوینی خواند و گفت: تمام شهرستان‌های استان توانستند از طرح مذکور و حمایت‌های آن بهره مند شوند که باید بخش دوم آن نیز انجام شود. امیدواریم باهمت و پیگیری، شهرستان‌های خوزستان که سرشار از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است را تقویت کنیم و به جایگاه لازم خود برسانیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *