0

دشمنان بدانند که تا پای جان در دفاع از ایران اسلامی ایستاده‌ایم

دشمنان بدانند که تا پای جان در دفاع از ایران اسلامی ایستاده‌ایم
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی‌امید در کمیسیون بودجه با موضوع بررسی منابع عملکردی شهرداری با حضور مدیران مربوطه، و با محکوم کردن حمله رژیم جعلی صهیونیسیتی، اظهار کرد: رژیم غاصب و کودک‌کش با حمایت مستکبران این بار با تجاوز به ابران اسلامی، لکه ننگ دیگری را در کارنامه سیاه خود به ثبت رساند.

وی با اشاره به دفاع جانانه پدافند هوایی به دنبال حمله بزدلانه صهیونیست‌ها، گفت: شهدای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران در این تجاوز با نثار جان خود ثابت کردند مدافعان امنیت در هر لباس و جایگاهی همواره در دفاع از خاک پاک ایران و مردم در مقابل غاصبان خواهند ایستاد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: از حق جمهوری اسلامی ایران در پاسخگویی همه جانبه به این تجاورز رژیم غاصب دفاع می‌کنیم و دشمنان بدانند که تا پای جان در دفاع از ایران اسلامی و ولایت ایستاده‌ایم.

کاوسی‌امید در ادامه با اشاره به پیگیری این کمیسیون در پرداخت حقوق‌ها نیز تصریح کرد: مطالبه این کمیسیون جدیت شهرداری در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردمی و به ویژه کارکنان شهرداری همواره در دستور کار این کمیسیون بوده است، افزود: درخواست‌ها و موارد رسیده به صورت موضوعات قابل طرح در کمیسیون عنوان شده و پیگیری می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *