0

دستگیری یک سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت در بیرجند

دستگیری یک سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت در بیرجند
بازدید 41

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،   سرهنگ احمدرضا کارگر روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری “۱۳ جوادیه” بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه در بازجویی های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، پنج نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ کارگر از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را بسرعت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *