0

رمزگشایی ۲۲ فقره سرقت در مشهد

رمزگشایی ۲۲ فقره سرقت در مشهد
بازدید 38

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛  سردار احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش سرقت یک دستگاه سواری پراید در محدوده روستای” خرابه امین” مشهد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی” سلطان آباد” قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد با بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت و یک سری تحقیقات میدانی متهم را که در  همان محدوده زندگی می‌کرد شناسایی و با کنترل نامحسوس، وی را در حال تردد با خودرو مسروقه در اقدامی غافلگیرانه به دام انداختند.
سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به مقر انتظامی با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه وی بازرسی و در این رابطه ۲ دستگاه سواری پراید، تعداد زیادی قطعات اوراق خودرو شامل؛ ضبط و پخش، استارت، دینام، راهنما، جلو پنجره، چراغ جلو و عقب، گیربکس، لاستیک و تعداد زیادی لوازم بنایی، باغبانی و کابل های برق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم با توجه به مستندات به‌دست آمده از مخفیگاهش در بازجوئی های به عمل آمده به سرقت ۳ دستگاه خودرو پراید، ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و ۸ فقره سرقت وسایل از باغ ویلاهای محدوده غرب شهر مشهد با همدستی یکی از دوستانش و فروش قسمتی از اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات افراد مالخر دستگیر و تعدادی زیادی لوازم مسروقه نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.
سردار نگهبان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری دیگر همدستان آن ها به پلیس آگاهی منتقل شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *