0

جسد جوان ۳۲ ساله در آبشار یاسوج پیدا شد

جسد جوان ۳۲ ساله در آبشار یاسوج پیدا شد
بازدید 37

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد رستمی اظهار کرد: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده است که با هماهنگی پلیس تحویل پزشکی قانونی شد .
وی افزود: به محض اطلاع از مفقود شدن این جوان، عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی پیدا شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تصریح کرد: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار و اعلام کردند که فرزندشان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.
رستمی تاکید کرد: فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذرها است و سپس نیروهای امدادی منطقه آبشار را بررسی کردند.
او گفت: امروز و در ادامه عملیات جستجو جسد این فرد در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا شد.
آبشار یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشارهای ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *