0

رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است

رادان: پلیس در امنیت ملی اثرگذار است
بازدید 34

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان در بیست و ششمین گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور که پیش از ظهر امروز در ستاد فراجا برگزار شد، گفت:‌ خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع شما خوبان باشم؛ صمیمانه از همه تلاش‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات شایسته و بایسته‌ای که در ماموریت‌ها انجام می‌دهید و بنده شاهد و گواه فعالیت‌های خوب و هوشمندانه یکایک شما عزیزان هستم، قدردانی می‌کنم.
وی در ادامه با تبیین نقش و کارکرد پلیس در سطوح مختلف امنیت گفت: پلیس در سطح امنیت عمومی مسئول و از ارکان، امنیت داخلی است و از طرفی در امنیت ملی نیز اثرگذار است؛ پلیس با سطوح امنیت در ابعاد عمومی، داخلی ، ملی و حتی بعضا فراملی، سروکار دارد و از رکن‌های رکین امنیت است.
 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری  پلیس در امنیت، بر نقش سیاست‌گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم سازی و تدبیرسازی تاکید کرد و گفت: مداخله‌گری درست و به موقع در موضوعات و رویدادهای اجتماعی امری است که باید انجام شود.
رادان ماموریت معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا را خطیر، حساس، پیچیده و متنوع توصیف کرد و گفت:‌ جنس نقش و کارکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا باید  از جنس  و نوع سیاست گذاری توام با اثرگذاری باشد؛ در واقع در مسائل اجتماعی، بایدها و نبایدها باید به موقع، دیده و تبیین شود و باید در این روندها و رویدادها، از ابزار هنر، قلم، بیان و … به شکلی هنرمندانه و هوشمندانه بهره گرفته شود.
فرمانده فراجا در ادامه با اشاره به رویکردهای نوین در معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا، خاطرنشان کرد: اقدامات ویژه و خوبی در معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا انجام شده است  و راه‌اندازی باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس به منظور همراه‌سازی قشر نوجوان در  پیشبرد ماموریت‌ها، یکی از این دست اقدامات است. باید اقدامات شورانگیز، شعف آفرین و نوآور را در معاونت فرهنگی و اجتماعی همچنان ادامه داد و  از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف جامعه به  منظور همراه‌سازی بهره برد.
وی با اشاره به نقش اثرگذار معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا در ماموریت‌های متنوع  و گسترده پلیس از جمله اجرای طرح نور، گفت:‌ از یکایک فعالان این حوزه  متشکرم  و باید خطاب به یکایک شما بگویم که هر چه قدر اقدامات شما، به‌روزتر، به هنگام‌تر و هوشمندانه‌تر باشد فراجا در ماموریت‌ها موفق‌تر خواهد بود؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی فراجا باید همواره در ماموریت‌ها، جلودار و پیش رو باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *