0

آماده‌باش پلیس برای انتخابات

آماده‌باش پلیس برای انتخابات
بازدید 11

به گزارش اقتصاد آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی در آستانه انتخابات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیش از ۲۲۰ هزار نیرو که نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر آنها در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور دارند، از آغاز تا پایان شمارش آراء حضور و رصد، پایش و تامین امنیت انتخابات را عهده دار هستند.
وی با اشاره به همکاری نیروی بسیج با پلیس در پای صندوق های رای، افزود: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که برای کاری بزرگ؛ آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می آیند، حضور دارند.
منتظرالمهدی با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرایند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، افزود: نیروهای فراجا روز جمعه ۸ تیرماه برای تامین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رای و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها در کنار مردم خواهند بود.
سخنگوی فراجا متذکر شد: اقدامات امنیت ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در همه ابعاد در دستور کار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل بردار نبوده و با توازنِ نیروها و امکانات تامین امنیت در تمامی ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است.
انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهور، روز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور و سفارتخانه ها و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *