0

سارق مسلح در زرندیه استان مرکزی به هلاکت رسید

سارق مسلح در زرندیه استان مرکزی به هلاکت رسید
بازدید 12

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جعفر اسکینی روز دوشنبه اظهار کرد: در پی سرقت به‌ عنف یک‌دستگاه‌خودروی ۲۰۶ توسط ۲ سارق مسلح در زرندیه طی ۴۸ ساعت گذشته بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس سرنخ هایی از تردد خودرو در شهرستان زرندیه بدست آمد.
فرمانده انتظامی زرندیه اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیس خودروی سرقتی که پلاک آن توسط سارقان مخدوش شده بود و قصد سرقت از یک طلا فروشی را داشتند شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به تیراندازی و متواری شدن سارقان از محل بیان کرد: در مقابله‌ قاطع ماموران، سارق مجروح و زمانی که اطمینان حاصل کرد نمیتواند از چنگال عدالت و پلیس فرار کند خودکشی کرد و همدست وی که مجروح شده بود دستگیر و تحت درمان قرار گرفت.
سرهنگ اسکینی افزود: در این عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح یکی از شهروندان نیز مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که بنا بر نظر پزشک معالج حال وی مساعد است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *