0

کالای قاچاق ۲۵ میلیاردی در قشم کشف شد

کالای قاچاق ۲۵ میلیاردی در قشم کشف شد
بازدید 10

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز دوشنبه چهارم تیر، در این زمینه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم با انجام کار اطلاعاتی از حمل و جابجایی انواع کالای قاچاق توسط خودروهای تک کابین در محورهای مواصلاتی به سمت اسکله ماهیگیری درگهان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از بررسی دقیق موضوع با شناسایی انبار محل خروج کالاها، ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل تعداد ۹۵۵ جفت انواع کفش، ۴۲۵ عدد کوله پشتی بچه گانه، دو دستگاه قهوه ساز، دو دستگاه سرخ کن، دو دستگاه همزن برقی، دو دستگاه کولر گازی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *