0

قاطعیت در برخورد با اراذل و اوباش

قاطعیت در برخورد با اراذل و اوباش
بازدید 24

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار «جمال سلمانی» امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳، در جلسه قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در جمع مسئولان انتظامی استان ضمن تسلیت فرارسیدن تاسوعا وعاشورا حسینی (ع) اظهار کرد: امروز یکی از مطالبات به حق مردم وجود شرایطی امن در جامعه و برخورداری از امنیت و آرامش روانی است که پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت جامعه خود را مکلف به ایجاد چنین شرایطی می‌داند.
وی بیان کرد: هنوز معدود افرادی هستند که فکر می‌کنند با قدرت نمایی، شرارت و چاقوکشی و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌توانند خود را بزرگ و قدرتمند جلوه دهند در حالی که خیلی وقت است دوران چنین کارهایی به سر آمده و چنین رفتارهایی خوشایند هیچ‌کس و هیچ جامعه ای نیست.
وی با بیان اینکه پلیس استان تمام تلاش خود را برای ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان به‌کار خواهد گرفت، ادامه داد: مجموعه انتظامی استان برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی را همواره در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تعامل خوب اعضاء شورای تأمین استان و هم چنین حمایت های ارزنده دستگاه مقتدر قضایی از پلیس خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز نظام است و شهروندان مطمئن باشند که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم خدشه‌دار شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با اشاره به اینکه پلیس استان در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند هر زمان که نیاز به حضور پلیس باشد همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به یاری آن ها خواهند شتافت و بدون شک با همه توان از آن‌ها حمایت خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *