0

یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌اش بازداشت شد

یک نفر به جرم حفاری غیرمجاز در حیاط خانه‌اش بازداشت شد
بازدید 28

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید فرامرز میر امروز (پنجشنبه، ۲۸ تیر ماه) درباره بازداشت حفاران غیرمجاز در این استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت مشکوک حفاران غیرمجاز در خانه‌ای شخصی در شهرستان مینودشت، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
او ادامه داد: نیروی انتظامی مینودشت و مأموران یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شرق استان پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی به خانه مسکونی وارد شدند و پس از بررسی و بازدید، حفاری غیرمجازی به عمق پنج متر و عرض دو متر در حیاط خانه شناسایی و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.
وی بیان کرد: متهم با تنظیم صورت‌جلسه با هدف سیر مراحل قانونی و قضایی همراه ادوات حفاری غیرمجاز به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت تحویل داده شد.
میر اضافه کرد: مردم هرگونه موارد مشکوکی در زمینه جرایم مرتبط به میراث‌ فرهنگی و تجاوز و تخریب آثار فرهنگی – تاریخی را به سامانه ارتباط تلفنی ۰۹۶۶۲ (دریافت اطلاعات مردمی در ارتباط با تخلفات حوزه میراث فرهنگی) اعلام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *