0

تیراندازی در فرودگاه امام / یک کارمند به دست همکارش کشته شد

تصویر پیدا نشد !
بازدید 5

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رویداد24، صبح امروز، 30 مهر ماه، حادثه‌ای دلخراش در فرودگاه امام خمینی (ره) رخ داد که منجر به قتل یکی از کارمندان فرودگاه شد. بر اساس گزارش‌ها، این حادثه در پی اختلاف مالی بین یک پیمانکار و کارمند فرودگاه به وقوع پیوسته است.

با اعلام خبر تیراندازی، بلافاصله تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این جنایت در ساختمان اداره مخابرات فرودگاه و دور از چشم مسافران رخ داده است.

متاسفانه، در این حادثه دلخراش، کارمند فرودگاه به نام حسین بنایی بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد. قاتل پس از ارتکاب جنایت از محل حادثه متواری شده است و ماموران پلیس در تلاش برای دستگیری وی هستند.

این حادثه تلخ، یک بار دیگر نشان می‌دهد که اختلافات مالی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. همچنین، این رویداد لزوم افزایش امنیت در محیط‌های کاری و رسیدگی به اختلافات به صورت مسالمت‌آمیز را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *