0

راه اندازی افتخارآفرین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی BSL3 برای نخستین بار در کشور

راه اندازی افتخارآفرین آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی BSL3 برای نخستین بار در کشور
بازدید 39

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر “عادل حقیقی”، رئیس مرکز ملی تشخیص این سازمان در آستانه فرارسیدن سال 1403 خورشیدی، خبری خوش و غرورآفرین اعلام و خاطرنشان کرد: پیرو دستور آقای دکتر نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور، برای نخستین بار در کشور آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی BSL3 راه اندازی شد.
 
 وی در خصوص تمایز این آزمایشگاه با آزمایشگاههای سطح یک و دو افزود: آزمایشگاه سطح 3 ایمنی زیستی BSL3 توان مطالعه و بررسی میکروارگانیزم‌های خاص را دارد و در نوع خود آزمایشگاهی منحصر به فرد جهت خدمت به حوزه‌های تخصصی آزمایشگاه مربوطه است.
 
 دکتر حقیقی با اعلام اینکه کارشناسان این مرکز همچنین روی نمونه کار کردند و اقدام تشخیصی لازم را انجام دادند اظهار امیدواری کرد: با آغاز فعالیت این آزمایشگاه در ادامه سایر فعالیت های تخصصی دیگر نیز در آینده انجام خواهد شد نقش تشخیصی سازمان دامپزشکی کشور بیش از پیش گسترش یابد .
 
 لازم به ذکر است تصاویر این آزمایشگاه به دلیل سطح بالای مسایل ایمنی و بهداشت محیط از مانیتورینگ بیرون از کانکس تصویربرداری شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *