0

برگزاری جلسه علمی – فنی بروسلوز

برگزاری جلسه علمی - فنی بروسلوز
بازدید 29

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، دراین جلسه اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ، کارشناسان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ، کارشناسان مرکزملی تشخیص سازمان دامپزشکی با حضور معاون بیماریهای مشترک و رییس گروه بروسلوز دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی  شرکت کردند .
 
هدف از برگزاری این جلسه اتخاذ راهکارهای عملی و فنی مصوبات کمیته ملی تخصصی بروسلوز می باشد . در این جلسه هرکدام از اساتید و کارشناسان در خصوص برنامه های واکسیناسیون بروسلوز و آزمون های تشخیصی از جمله NH به بیان دیدگاههای خود پرداختند و بر لزوم تداوم جلسات کارگروه فنی و کمیته ملی تاکید کردند . 
 
با توجه به اهمیت موضوع معاونت بیماریهای مشترک بین انسان و دام و رییس گروه بروسلوز دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور بشکل ویژه موضوعات کارگروه فنی و کمیته ملی بروسلوز را پیگیری می کنند . 
 
امید است با برنامه ریزی و تشریک مساعی و همکاری سایر دستگاههای مرتبط با رویکرد سلامت واحد در جهت کنترل و کاهش موارد بروسلوز گامهای موثری برداشت .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *