0

گرامیداشت دهه محرم و مقام سید الشهدا در مراسم زیارت عاشورا در سازمان دامپزشکی کشور

گرامیداشت دهه محرم و مقام سید الشهدا در مراسم زیارت عاشورا در سازمان دامپزشکی کشور
بازدید 27

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس این سازمان در مراسم زیارت عاشورا که در محل نمازخانه سازمان دامپزشکی کشور و با حضور جمع کثیری از همکاران برگزار شد، به تشریح ارزش‌های معنوی زیارت عاشورا و همچنین خصوصیات سالار شهیدان حضرت سید الشهدا (ع) پرداخت.
 
وی با اشاره به ارزش و اهمیت زیارت عاشورا که همواره از سوی «ائمه معصومین (ع)» بیان شده و مورد تاکید بسیار است، در خصوص مضامین و مفاهیم زیارت عاشورا ابراز کرد: مضامین و مفاهیم بیان شده در مورد زیارت عاشورا مضامین بلندی فراتر از حاجات شخصی، طلب‌ها و تقاضا‌هاست و این زیارت در حقیقت فرصتی مغتنم است که انسان را با آموزه‌های و معارف «ائمه معصومین (ع)» آشنا می‌کند.
 
دکتر نوروزی با بیان اینکه مداومت بر خواندن زیارت عاشورا جهت دهی در زندگی ایجاد می‌کند و این جهت مسیر زندگی حسینی را به دنبال دارد افزود: خواندن این زیارت نامه تقرب الی الله با سیره «اهل بیت (ع)» را به همراه دارد که جهت ارزشمندی را به زندگی انسان می‌دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *