0

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری
بازدید 29

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور متن پیام دکتر مجتبی نوروزی به شرح ذیل است : 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اینک که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به مرحله دوم کشیده شده، با سپاس و قدردانی از آحاد مردم بزرگ ایران که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، ضمن دعوت‌مجدد از تمام مردم شریف کشورمان به خصوص دامپزشکان و پیرادامپزشکان خواستارم مشارکت‌ فعال و آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر داشته باشند .
 
 
بی شک حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه ‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین بلندآوازه، موجب افزایش همبستگی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی می شود.
 
انتخابات علاوه بر آنکه «حق اجتماعى» است یک «مسئولیت شرعى» و تکلیف الهى است. از این رو، همگان موظفیم که در اداء این تکلیف، اهتمام جدى داشته و در گزینش رئیس جمهوری که به موازین اسلامى پاى ‏بند بوده و به «دیانت»، «لیاقت» و «تخصص» او اطمینان داریم دقت کنیم و بدانیم که رأى امروز ما ضمن اینکه صلاح و سداد آینده کشور را رقم می زند، برگى از پرونده‏اى است که در پیشگاه شهیدان این آب و خاک بازخوانى مى شود.
 
در پایان، از خداوند بزرگ مى خواهیم که روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص شهید راه خدمت شهید آیت الله رییسی را قرین رحمت خویش قرار دهد و نظام اسلامى ما و در رأس آن رهبر معظم انقلاب «مدظه العالی» را با الطاف خاصه خود یاری فرماید و مردم متعهد ایران را در این امتحان الهى سربلند نموده و آنان را در جلب رضاى خود، توفیق عنایت فرماید ان شاء الله.
 
دکتر مجتبی نوروزی
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *