0

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت روز خبرنگار
بازدید 21

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه تبریک گفت.  
 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
“ن والقلم و مایسطرون”
 
قسم به قلم و آنچه که می نگارد.
 
روز خبرنگار حکایت گر زندگی تلاشگرانی است که عاشقانه حرمت قلم و آگاهی رسانی را با جان و دل پاس داشته و با قبول مسئولیت در قبال منافع ملی و اعتقادات مردم و اخلاق عمومی جامعه؛ راه کمال، افتخار و عزّت را برای خود و همنوعان خویش انتخاب نموده و در مسیر دشوار حرفه مقدّس خود، با سلاح قلم در سنگر رسانه، مدافع استقلال و آزادی و آزادیخواهی هموطنان بوده است .
 
«روز خبرنگار» یادآور حماسه آفرینی‌های نخبگانی است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار مانده اند. نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند .
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی؛ “هفدهم مردادماه” روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به تلاشگران دلسوز و فعال این عرصه در حوزه دامپزشکی و سلامت جامعه تبریک عرض نموده  و از ایزد منان برای همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار، موفقیت روز افزون آرزومندم.
 
دکتر مجتبی نوروزی
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *