0

دیدار معاون توسعه منابع سازمان دامپزشکی کشور با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی

دیدار معاون توسعه منابع سازمان دامپزشکی کشور با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی
بازدید 20

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر  برائی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر آذرنوش مدیر کل دفتر برنامه وبوجه ومطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور در سفریک روزخود به استان آذربایجان غربی با همراهی دکتر خلیل زاده مدیر کل استان، با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دیدار کرد.
 
  در این دیدار دکتر برائی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به نقش دامپزشکی در تامین بهداشت و امنیت غذایی جامعه، مبارزه با بیماریهای دامی و  مشترک بین انسان و دام همچنین لزوم مدیریت و توجه بیشتر بر مباحث بهداشت عمومی و امنیت غذایی فرآورده های خام دامی با توجه به گستردگی استان، حجم بالای واحدهای دامی و مناطق صعب العبور را از طریق  تامین اعتبارات دامپزشکی بسیار مهم عنوان کرد و خواستار تأمین منابع مالی اداره کل دامپزشکی استان  و رفع مشکلات اعتباری حوزه دامپزشکی استان شد.
 
 دکتر آذرنوش مدیر کل دفتر برنامه وبوجه ومطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه  این دیدار با اشاره  با به جایگاه استان در تولید محصولات دامی خواستار توجه و نگاه ویژه سازمان برنامه وبوجه استان نسبت به تخصیص اعتبارات هزینه ایی وتملکی به اداره کل دامپزشکی استان شد.
 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان غربی در این دیدار نقش دامپزشکی در توسعه پایدار استان و تأمین امنیت غذایی  در تولید ملی را باتوجه به اولویت داشتن این حوزه در تحقق شعار سال  را بسیار مهم عنوان کرد و قول مساعد در جهت حل مشکلات این حوزه را داد.
 
 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *