0

بیانیه سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت هفته دولت

بیانیه سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت هفته دولت
بازدید 21

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ،متن بیانیه این سازمان به مناسبت هفته دولت به شرح ذیل می باشد؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سالروز شهادت شهیدان عزیز و والامقام رجایی و باهنر، سرفصل اهتمام به تلاش ها و مساعی دولتمردانی شد که پایبند به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی در کسوت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بصورت شبانه روزی مجاهدت می کنند و در تداوم مسیر این شهیدان؛ جان خویش را در کف اخلاص در این ره گذاشته و می گذارند، دولت هایی که با پیروی از فرامین امامین انقلاب، دستاوردهای درخشانی را برجای نهادند و گستره خدمت را تا دورترین نقاط میهن اسلامی وسعت دادند.
 
امروز یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت، یادآور انسان های بزرگی است که آئین زیبای با مردم و برای مردم بودن را در سایه سیره کاری خود معنا کردند. این نام ها و آموزه های بزرگ برای همیشه در صفحه زرین تاریخ خدمتگزاری ایران اسلامی ماندگار و جاودان خواهد ماند.
 
و امروز در دولت وفاق ملی نیز با پایبندی به آرمان های امام شهیدان، شهیدان والامقام و منویات و رهبری های خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه خدمت و تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور تداوم دارد.
 
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان پرتلاش و متعهد، به ویژه کارکنان سازمان سازمان دامپزشکی کشور تهنیت می گوییم و برای دولتمردان دولت چهاردهم آرزوی‌ موفقیت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم را داریم .
 
سازمان دامپزشکی کشور

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *