0

راه خروج بشر از بن بست امروز، توجه به احکام آسمانی است

راه خروج بشر از بن بست امروز، توجه به احکام آسمانی است
بازدید 11

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «مجتبی نوروزی»، معاون وزیر و رئیس این سازمان در مراسم سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: همه اعم از مسلمانان، مسیحیان و یهودیان به پدیده انتظار ظهور یک منجی اعتقاد دارند.
 
دکتر نوروزی با بیان اینکه هیچ خلقتی بالاتر و بزرگتر از ولادت نبوت پیامبر اکرم (ص) وجود ندارد گفت: با وجود اینکه همه پیامبران و امامان عزیز هستند، اما حضرت پیامبر اکرم (ص) ویژگی‌های خاصی داشته است و خداوند رحمان در ادامه سلسله ظهور پیامبران متعدد، این پیامبر را برای بشر خلق کرده است و در ادامه این سلسه ائمه معصومان آمده اند.
 
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه اظهار کرد: همانطور که در غرب و شرق می‌بینید، بشر از همه نظر به بن بست رسیده است و برای نجات هم راهی ندارد، مگر آنکه به احکام آسمانی توجه کند.
 
وی با بیان اینکه شیعه و سایر ادیان اعتقاد دارند منجی خواهد آمد در یک نقطه مشترک هستند و آن اینکه «کسی خواهد آمد» خاطرنشان کرد: ما به شیعه بودن و رهرو پدیده انتظار که تحول آفرین است، افتخار داریم و باید دعاگو باشیم که دعاها درست باشد، چرا که ظهور آن منجی 313 یار و فرمانده می‌طلبد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *