0

افتتاح رزمایش اردوی جهادی گلستان

افتتاح رزمایش اردوی جهادی گلستان
بازدید 7

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «علی کاووسی»، مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در آغاز مراسم اردوی جهادی سه روزه در مناطق صعب‌العبور این استان با حضور دانشجویان دامپزشکی جهادگر اعزامی از برخی دانشگاه ها با ذکر خیرمقدم به میهمانان حاضر از ستاد مرکزی سازمان دامپزشکی کشور و جهادگران این اردو گفت: این جهاد شما اگر خدمتی بالاتر از عملیات 8 ساله دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست.
 
بنابراین گزارش، دکتر «امین اسدی»، مشاور معاون وزیر، رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی و مسئول جهاد دامپزشکی کشور با تشکر از روحیه جهادی خدمت به مردم در مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور در تیم اداره کل دامپزشکی استان گلستان گفت: ” خدمت به خلق خدا خدمت به خداست و قطعا خداوند اجر شما را در هر دو دنیا خواهد داد.»
 
وی با بیان اینکه این جهاد برکت مادی و معنوی برای آینده شما خواهد شد، از دکتر کاووسی مدیرکل دامپزشکی استان گلستان و معاونان، کارکنان و پرسنل اداره کل استان تشکر کرد.
 
دکتر اسدی افزود: قرارگاه جهاد دامپزشکی در سال 1401 به عنوان اولین نهادی که در دولت توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثبت شد با همکاری سازمان بسیج عشایری، بسیج سازندگی و همچنین خود قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با محوریت سازمان دامپزشکی شکل گرفت و هدف از تاسیس آن استفاده از ظرفیت‌های ارگان‌ها در مناطق صعب‌العبور برای کمک به امنیت غذایی و ایمنی زیستی بوده است.
 
مسئول جهاد دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه امسال بیش از 30 میلیون خدمت رایگان اعم از آموزش، ویزیت و سمپاشی اماکن ارائه خواهد شد گفت: توصیه من به دوستان حوزه دانشجویی و گروه‌های جهادگران کمک در بحث‌های آموزشی و ترویجی بین دامداران و عشایر است، چرا که در واقع شما سفیران علمی دامپزشکی در مناطق صعب العبور کشور هستید.
 
وی در خصوص تدابیر لازم جهت جبران زحمات جهادگران دامپزشکی گفت: جهاد دامپزشکی از آذر ماه 1402 طی مذاکره با سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مقرر کرد تا با تایید اداره کل دامپزشکی در استان محل خدمت شما اسامی مورد تایید مدیرکل استان برای امتیازهای بازآموزی ثبت گردد.
 
دکتر اسدی همچنین ضمن اعلام تاسیس نهاد دانشجویی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان تصمیم جدید گفت: نهاد دانشجویی سازمان زیر نظر جهاد دامپزشکی فعالیت خواهد کرد و امیدواریم شاهد حضور پر رنگ دانشجویان در این نهاد باشیم.
 
مسئول جهاد دامپزشکی کشور افزود: این قرارگاه مصمم است تا بحث‌های علمی و پژوهشی را انجام دهد تا در پایان نامه‌ها و مسائل علمی که دانشجویان اطلاعات می‌خواهند به آنها مساعدت گردد.
 
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور همچنین پیشاپیش نزدیکی به مناسبت 14 مهر به عنوان روز ملی دامپزشکی را که مصادف با یکصد سال خدمت این سازمان بوده است تبریک گفت و شعار امسال را «100 سال خدمت، یک قرن افتخار» با هدف تجلیل از تمام خدمتگزاران یک قرن اخیر در این سازمان اعم از درگذشتگان و فعالان در حال خدمت برشمرد.
 
لازم به ذکر است این اردوی جهادی در مناطق صعب العبور 5 شهر استان گلستان آغاز شده است.
 
در این اردو خدمات رایگان دامپزشکی همچون واکسیناسیون دام، واکسیناسیون هاری، تشخیص و درمان بیماری‌های دامی، ارائه مشاوره های بهداشتی صورت می‌پذیرد که علاوه بر حفظ و نگهداری از سرمایه‌های دامی، کمکی در جهت کاهش هزینه‌های درمانی دامداران  باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *