0

پیگیری اجرای کسورات قانونی از حق تسری پرسنل سازمان دامپزشکی کشور

پیگیری اجرای کسورات قانونی از حق تسری پرسنل سازمان دامپزشکی کشور
بازدید 3

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، امروز چهارشنبه دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با دکتر موسوی رئیس سازمان تامین اجتماعی در محل سازمان تامین اجتماعی دیدار نمود.
 
در این دیدار که دکتر علی اکبر بسطامی عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشتنند، موضوع اجرای کسورات قانونی تامین اجتماعی از حق تسری پرداختی پرسنل سازمان دامپزشکی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور مطرح و مقرر گردید مساعدت و اقدام لازم و قانونی در این خصوص به عمل آید.
 
قبل از برگزاری این نشست، با حضور دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر بسطامی عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدی معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، دکتر قاسمی معاون امور حقوقی سازمان تامین اجتماعی و مهندس حاجی حسنی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی سازمان دامپزشکی کشور جلسه کارشناسی در این خصوص برگزار گردید و مقرر شد پس از اظهار نظر مدیر کل حقوقی سازمان تامین اجتماعی این مشکل برای پرسنل سازمان دامپزشکی کشور حل گردد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *