0

پیام معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور در پی شهادت پاسدار شهید پرویز کدخدایی

پیام معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور در پی شهادت پاسدار شهید پرویز کدخدایی
بازدید 3

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور ، طی پیامی شهادت  «پاسدار شهید پرویز کدخدایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت نیکشهر» را تبریک و تسلیت گفت.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
ولا تحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون
 
خبر شهادت «پاسدار شهید پرویز کدخدایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت نیکشهر»  به دست مزدوران افسار کسیخته دشمن و جنایتکار در سیستان و بلوچستان موجب تألم شد.
 
پاسدار شهید پرویز کدخدایی با مشارکت خود و همکاری موثر در اجرای اردوهای جهادی و سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در زمینه امنیت و سلامت غذایی، موجبات توسعه و ارتقاء خدمت‌رسانی مطمئن و مطلوب‌تر برای مردم عزیز کشورمان که در دوران فعلی و شرایط حساس کشور، عامل مهم و اساسی در اثبات توان واقعی نظام است، اهتمام ورزید، مجاهدت‌ها و رشادت‌ها کرد و در آخر پاداش این عمل صالح با رزق شهادت به او عطاء شد و این شهید والامقام به هم‌رزمان شهیدش پیوست؛ خداوند مقام شهیدان ما بالاخص پاسدار شهید پرویز کدخدایی ا متعالی و آنها را با شهدای کربلا محشور گرداند.
 
بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا تاوان این جنایت را خواهد داد.
 
اینجانب شهادت این پاسدار والامقام را به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، مردم عزیز ایران اسلامی ،نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهید، تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.
 
 
 
دکتر مجتبی نوروزی 
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *