0

مشورت پذیری از ویژگی‌های مدیریتی رسول اکرم (ص) بود

مشورت پذیری از ویژگی‌های مدیریتی رسول اکرم (ص) بود
بازدید 3

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، صبح امروز با حضور دکتر «شاپورعلایی مقدم» معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی و معاونان ستادی و مدیران کل استان‌ها، آیین تکریم و معارفه دکتر «مجتبی نوروزی» رئیس سابق این سازمان و دکتر «علیرضا رفیعی‌ پور» رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

در این آیین حجت الاسلام رنجبران مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با استناد به آیه 6 سوره مبارکه توبه که درباره رفتارهای آزاردهنده منافقین علیه پیامبر اکرم است گفت: منافقین با نیت عیب جویی وی را اذن ( حرف شنو) می دانستند و آن را از باب استهزا مطرح می‌کردند غافل از اینکه خداوند متعال این را ویژگی مثبت مشورت پذیری رسول اکرم عنوان فرموده اند.

وی در همین راستا به سه روش مدیریتی به نقل از شهید مطهری اشاره کرد که شامل دسته مدیران شنونده متاثر از حرف آخر بین انواع صحبت‌های ضد و نقیض هستند؛ مدیران دارای استبداد رای و نادیده گیرنده همکاران و سوم مدیرانی شنونده همه اقوال و انتخاب کننده بهترین و سازنده ترین تصمیم می شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *