0

نکونام: استقلالی‌ها باید هوشیارتر از همیشه باشند

نکونام: استقلالی‌ها باید هوشیارتر از همیشه باشند
بازدید 18

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جواد نکونام درباره دیدار فردا (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ساکت الهامی دوست خوبم به لحاظ فنی، تیم خوب و باشخصیتی ساخته که در هفته‌های اخیر توانسته نتایج قابل قبولی بگیرد. ما هم استقلال هستیم و در فصل جاری بازیکنانمان ثابت کرده‌اند که بسیار فداکارانه، جنگنده و با تعصب بازی می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند. ما تا روز آخر به حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه چه از سوی هواداران و چه از سوی پیشکسوتان خود نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.
او که سابقه سرمربیگری در نساجی و صعود این تیم مازندرانی آن هم پس از ۲۴ سال را در کارنامه دارد، گفت: من آن زمان کار خاصی نکردم، بلکه نساجی و شهر قائمشهر لیاقت صعود به لیگ برتر را داشتند. آن اتفاق برای همیشه در ذهن و زندگی من نقش بسته و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد اما اینجا دوست دارم بیشتر درباره استقلال و تماشاگرانش حرف بزنم. سه فینال مهم در پیش داریم که فینال اولمان فرداست. همه از اهمیت مسابقه مطلع هستیم و با تمام توان به زمین می‌رویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مهمترین فاکتور برای موفقیت، حفظ آرامش و تمرکز روی بازی‌ها و تمرینات است. همه متحد و یکدل هستیم تا پایان خوبی برای فصل رقم بزنیم. لازم است که این روزها همه ما استقلالی‌ها هوشیارتر از همیشه باشیم و اجازه ندهیم که کسی بخواهد اتحادمان را به هم بزند یا با حواشی به تیم‌مان ضربه بزند. در حال حاضر در آرامش هستیم و این نکته مهمی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *