0

حمایت از کسب و کارهای خانگی با پویش «کار تو خونه‌مونه»

حمایت از کسب و کارهای خانگی با پویش «کار تو خونه‌مونه»
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم اردبیلی در مراسم افتتاحیه دوره آکادمی رشد کسب و کارهای خانگی «کار تو خونه‌مونه»، با بیان اینکه دور دوم کمپین «کار تو خونه‌مونه» را در یک روز زیبای برفی پایتخت آغاز کرده‬ ‏ایم، اظهار کرد: داستان «کار توی خونه‎ مونه» از آنجایی آغاز شد که احساس کردیم در یک فضای شهری سالم، پویا و زنده، هر امکان، مهارت، توانمندی و استعداد باید امکان شکوفایی داشته باشد؛ یعنی شهر ما، زمانی زنده و پویاست که نسبت به همه این توانمندی‌ها، بازخورد مثبت داشته و اتمسفر پویا و سازنده‌ای را جهت تسهیل این امر، ایجاد کند.
وی ادامه داد: تا زمانی که خانه‌ها و خانواده‌های شهرمان، مولد نباشند، از انفعال خارج نشوند و دست به عاملیت و فعالیت نزنند، صرفاً یک شهر و شهروند مصرف‏گرا خواهیم داشت و «شهر زنده و‬ با نشاط» صرفاً یک شعار باقی خواهد ماند.
دستیار ویژه شهردار تهران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه معتقدیم شهروندان به ویژه زنان در هر خانه، کارگاه کوچک و یا کسب و کار خرد خانگی و محلی که درگیر تولید شوند، فرهنگ مولدگری در کل خانواده و سبک زندگی شأن نهادینه خواهد شد، تصریح کرد: هر شهروند در واقع یک فرصت طلایی برای خود، خانواده و برای شهر و برای آینده کشورمان است که ما به عنوان مدیریت شهری باید با کمک و تسهیلگری این توانمندی‌ها را شکوفا کنیم.
اردبیلی خطاب به زنان شرکت‎کننده در این دوره هم اظهار کرد: همه عزیزانی که در این جمع حضور دارند، در حوزه‌هایی از کسب و کار دارای توانمندی، مهارت و تجارب خوب هستند؛ پس وظیفه ما است که در هر پله‏ای که از این کسب و کار قرار دارید به شما کمک کنیم تا فعالیتتان توسعه یابد، افراد بیشتری را درگیر آن کسب و کار و یا ایده تولیدی کنید که این خیلی ارزشمند است.
مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران افزود: در کلانشهری مثل تهران که درصد بالایی از افراد صرفاً مصرف‏گرا هستند، اینکه شما با یک انگیزه ارزشمند و توانمندی فوق‌العاده دور هم جمع شده‏اید تا با ایده‌هایتان در این فضای مصرف زده شهر، جوانه‌های پویا و مولدی را شکوفا کنید، اتفاق مبارک و فرصت مغتنمی است تا از تجربه، مهارت و توانمندی شما برای توانمند کردن شهرمان بهره ببریم و استفاده کنیم.
وی با تاکید بر این موضوع که این حرکت، قطعاً منشأ خیر و برکت است خاطرنشان کرد: زنان، خانواده، شهروندان، ملت، جامعه و یا شهری که به جای مصرف فرهنگی، اجتماعی ویا اقتصادی، دست به تولید بزند، بزرگترین موتور محرکه تحول و حرکت به سمت آینده روشن برای آن جامعه خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *