0

ازدواج آسان در جامعه فرهنگ سازی شود

ازدواج آسان در جامعه فرهنگ سازی شود
بازدید 51

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر درازهی صبح امروز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مهرستان که به مناسبت هفته ازدواج در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضا، برگزار شد، بر اهمیت موضوع ازدواج جوانان تأکید نمود و از کلیه دستگاه‌ها خواست تا در جلسات ستاد ساماندهی حضور مستمر و ثابت داشته باشند.
وی با تاکید براینکه برای ازدواج آسان، به موقع و موفق جوانان در جامعه باید فرهنگ سازی شود؛ افزود: برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه باید جایگزین برنامه‌های سال‌های گذشته شده و به گونه‌ای باشد تا جوانان به ازدواج آسان ترغیب شوند.
فرماندار مهرستان بیان کرد: تهیه بانک اطلاعاتی جامع از جوانان شهرستان و فعالیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
وی ادامه داد: سمن‌ها، نقش بسیار مهمی در توسعه یافتگی جوامع بر عهده دارند و بر این اساس، باید در شهرستان از این ظرفیت استفاده و نقش آنها را خصوصاً در ازدواج آسان، تقویت کرد.
درازهی گفت: دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت چه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی و چه در پرداخت تسهیلات بانکی نهایت تلاش و همکاری خود را با جوانان به کار گیرند.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه اعضا به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات خود پرداخته و دستورالعمل پیشنهادی گرامیداشت هفته ازدواج جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *