0

برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»

برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، بیوتلنت، رویدادی برای جستجوی استعدادهای علمی، نمایش و تجلیل از خلاقیت دانشمندان، محققان و نوآوران مشتاق است.
در این رویداد از شرکت‌کنندگان دعوت می‌شود تا تحقیقات پیشگامانه، پروژه‌های رؤیایی و ایده های نوآورانه خود را که پتانسیل شکل دادن به آینده علم و فناوری را دارند، ارائه دهند.
این رویداد به نوآوری در زمینه‌های مختلف، از پزشکی، داروسازی و بیوتکنولوژی گرفته تا هوش مصنوعی و فراتر از آن، توجه ویژه‌ای دارد. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند تا راه‌حل‌های پیشرفته و مفاهیم آینده‌نگر را ارائه دهند.
دومین دوره برگزاری این رویداد با محوریت حوزه سلول درمانی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود و «سلول‌درمانی»، «ژن‌درمانی»، «مهندسی بافت»، «زیست مواد» و «تجهیزات آزمایشگاهی و مواد مصرفی بازساختی» از موضوعات اولویت‌دار در این رویداد به شمار می‌روند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *