0

دیدار معاون منابع انسانی قوه قضاییه با جمعی از قضات زن

دیدار معاون منابع انسانی قوه قضاییه با جمعی از قضات زن
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه با جمعی از قضات زن دیدار و گفت‌وگو کرد.
بررسی مسائل و مشکلات جمعی از قضات زن بخشی از برنامه‌های این دیدار بود و تمامی حضار مدعو به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.
محمدباقر الفت با اشاره به فعالیت قابل توجه بانوان در مجموعه واحدهای دادگستری و ستاد قوه قضائیه گفت: در توزیع پست‌ها و مناصب، رعایت عدالت توزیعی در دستگاه قضا یکی از رویکردهای اصلی و چشم اندازهای برنامه ریزی استراتژیک در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه است و دستگاه قضا در توزیع عادلانه پست‌ها و مناصب میان مردان و زنان شاغل نسبت به دیگر سازمان‌های کشور پیشرو است و در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته و قطعاً تدوام خواهد داشت.
شایان ذکر است، در این دیدار معاون رئیس قوه قضائیه ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران و ارزیابی فنی و دقیق مسائل بر رفع مشکلات و پیگیری امور تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *