0

فرآیند رأی گیری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در گیلان آغاز شد

فرآیند رأی گیری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در گیلان آغاز شد
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور و از ۸ صبح جمعه فرآیند رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گیلان آغاز شد.
آمار واجدین شرایط رأی دادن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در گیلان ۲ میلیون و دوازده هزار و ۵۹۷ نفر است.
از این تعداد یک میلیون و شش هزار و ۴۷۴ نفر مرد و یک میلیون و شش هزار و ۱۲۳ نفر از زنان هستند و در مجموع ۸۶۱۶۶ نفر رأی اولی هستند که ۴۴۰۹۵ نفر از مردان و ۴۲۰۷۱ زنان می‌باشند.
گفتنی است، ۲۶۹۰ شعبه اخذ رأی در گیلان پیش بینی شده که یک مورد شعبه فرعی ارامنه محترم استان تهران است که در شهرستان بندرانزلی مستقر خواهد بود و از این تعداد ۲۳۱۸ شعبه ثابت و ۳۷۲ شعبه سیار و ۹۸۶ شعبه شهری و ۱۷۰۴ شعب روستایی هستند و برابر ابلاغ ستاد انتخابات کشور رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز تمدید می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *