0

دعوت علمای اهل سنت بوشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت علمای اهل سنت بوشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ خلیل افرا امام جمعه موقت اهل تسنن شهر کنگان بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران و کشتار مردم بی‌دفاع غزه از مردم انقلابی استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس اهل سنت کشور بر حمایت قاطع خود از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه تأکید و ارتکاب جنایات رژیم صهیونیستی را را محکوم کرد.
شیخ خلیل افرا از «عملیات طوفان الاقصی» را به عنوان یک خروش و انعکاس بزرگ از روح مقاومت یاد کرد و افزود: فروپاشی رژیم اشغالگر قدس روز به روز نزدیک می‌شود و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه همگان است
«شیخ حمزه کردی» امام جمعه اهل تسنن جزیره شمالی بخش بندر ریگ هم با محکوم کردن جنایات کودک‌کشان رژیم صهیونیستی بر حضور پرشور آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس تأکید و تصریح کرد: این روز جهانی، روز دفاع از اسلام، حق و حقوق مسلمانان و انسانیت است.
وی با بیان اینکه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که تحت اشغال، ظلم، ستم و جنایت‌های غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی هستند گفت: این رژیم غاصب و جعلی با هیچ معیار قانونی، شرعی و انسانی مطابقت ندارد.
امام جمعه اهل تسنن جزیره شمالی بخش بندر ریگ اضافه کرد: این رژیم منحوس در ۶ ماه گذشته هزاران انسان بیگانه از جمله کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع در غزه را به شهادت رسانده و همچنان به اعمال غیر انسانی و جنایت خود ادامه می‌دهد.
شیخ حمزه کردی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، دفاع از اسلام، حقوق مسلمانان و انسانیت و نیز لبیک به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
حمایت از ملت فلسطین و غزه
امام جمعه اهل سنت گناوه هم با محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت شماری از رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل خاطرنشان کرد: حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس امسال متفاوت با دیگر سال‌ها است و باید با حضور در این میدان و این روز جهانی، از اسلام، قبله اول مسلمین، مردم ستم‌دیده غزه و فلسطین، حق و حقوق مسلمانان و انسانیت دفاع کرد.
شیخ محمد فاروقی از مردم همیشه در صحنه دعوت کرد تا در روز جهانی قدس باشکوه‌تر از همیشه، بار دیگر ضمن حمایت از ملت فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر، کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *