0

ورود دختران به ورزشگاه‌ها کرامت نیست/ مسئولان توبه کنند

ورود دختران به ورزشگاه‌ها کرامت نیست/ مسئولان توبه کنند
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا آرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرمسار در مصلای نماز جمعه گرمسار ضمن بیان اینکه اگر مسئولان ما متقی باشند وقتی می‌فهمند که تصمیمی که گرفته‌اند اشتباه است، آن را اصلاح می‌کنند، تاکید کرد: اگر مسئولی از راه اشتباه بازنگردد و تصمیمات اشتباه خود را اصلاح نکند اهل جهنم است.
وی با بیان اینکه اگر مدیری بر تصمیم اشتباهش بماند باتقوا نیست، افزود: با تقوا کسی است که اشتباه خودش را جبران می‌کند.
امام جمعه گرمسار ادامه داد: اگر مسئولی در جریان حجاب و عفاف جامعه کوتاهی کرد و باعث شد که وضعیت عفاف و حجاب جامعه به اینجا برسد، فهمید اشتباه رفته باید امروز جبران کند و حتی معذرت خواهی کند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی توبه کند.
آرامی با بیان اینکه اگر مسئولی فهمید که ورود دختران به ورزشگاه‌ها و پای فوتبال‌ها اشتباه بوده و مفسده داشته، باید جبران کند، گفت: اگر مدیران این را جبران نکنند، بی تقوا هستند و اهل جهنم؛
وی با اشاره به دهه کرامت و روز دختر گفت: باید امروز بدانیم که کرامت دختران ما به چیست؟ آیا اسلام کرامت دختر را به این می‌داند که در ورزشگاه حاضر شده و حرف زشت بزند؟ و حرف زشت بشنود؟ آیا این کرامت اسلامی دختران است؟ این کرامت زنان و دختران ما نیست.
امام جمعه گرمسار با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم کرامت اسلامی دختران مان را از غرب یاد بگیریم، گفت: اسلام به دختر کرامت داده و او را ریحانه بهشتی معرفی کرده است. اسلام دختر را گل معطر می‌داند و عفت و حجاب و حیا را باغبان زیبایی‌های زن قرار داده است.
آرامی بیان کرد: اسلام و این نظام مقدس راه کرامت و راه عزت برای دختران را به روی او باز کرده و دختران را در تمام مسائل علمی، سیاسی و اجتماعی شریک کرده و حتی جلودار دانسته و انقلابش را مرهون همین دختران و زنان می‌داند.
وی افزود: اگر مردان ما تربیت شدند و در دوران دفاع مقدس و انقلاب ایستادگی کردند، از دامان همین زنان بوده است و این جایگاه دختران و زنان در اسلام محسوب می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *