0

مرزبانان میراث‌داران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

مرزبانان میراث‌داران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رکنی صبح یکشنبه در نشست با فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزبانان در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و مرزهای ما از امنیت مطلوبی برخوردار است چرا که برادران مرزبانی خود را میراث‌دار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌دانند.
وی افزود: مرزبانی به عنوان یکی از ایستگاه‌ها و سنگرهای تأثیرگذار در تأمین امنیت کشور، از مهم‌ترین و ارزشمندترین یگان‌های فراجا است، یگانی که شاید کمتر کسی به آن توجه کند در حالی که در طول روزها و هفته‌ها چه بسیار دلیرمردانی خون خود را فدای این سرزمین می‌کنند و کوچک‌ترین تصویری از آنان در ذهن مردم نقش نخواهد بست.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در این دیدار بیان داشت: مرز ایران زمین بسیار گسترده‌تر از آن است که تصور می‌شود و این گستردگی و موقعیت ویژه جغرافیایی سبب شده تا بسیاری چشم طمع به آن بدوزند و همواره با نیرنگ درصدد ورود به مرزهای آن هستند.
سرهنگ عبدالله خسروی افزود: امنیت مرز در هر کشوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خدمت در مرز و شرایط بد آب و هوایی و جغرافیایی سختی‌های خاص خود را دارد و به راستی دل شیر می‌خواهد تا سینه سپر کنیم و مردانه از تمامیت مرزی کشورمان پاسداری کنیم و این مرهون تلاش و رشادت‌های مرزبانانی است که ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزها هستند که حاضر به فدا کردن جانشان برای هموطنان شأن بوده و چه خوب این رسم مردانگی، ایثار، جوانمردی را از شیر مردان دلیر دوران دفاع مقدس آموخته‌اند.
وی تصریح کرد: برخی تصورشان این بود که با به پایان رسیدن دفاع مقدس، دیگر باب جهاد، باب شهادت بسته است، اما کشور عزیز ما با کیلومترها مرز آبی و خاکی، با چندین کشور همسایه، همواره رزمندگانی دارد که شبانه‌روز با دشمن در جنگ و ستیزند، حالا این دشمن الزاماً دشمنی نیست که دشمن حربی باشد می‌تواند قاچاقچی، جاسوس، تروریست و یا حتی هر دشمن دیگری باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *