0

آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳

آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳
بازدید 25

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح راهداری نوروزی در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.
وی عنوان کرد: در قالب این طرح، روزانه ۴۹ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۴۵۰ نیرو، ۴۸۱ دستگاه خودرو و ۴۶ باب راهدارخانه بصورت آماده‌باش فعالیت خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درخصوص بخشی از اقدامات ایمن سازی محورهای استان توسط این اداره کل برای ایام نوروز، تصریح کرد: اجرای روکش آسفالت و چاله پرکنی، پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، منظر آرایی راه‌ها، نصب و رنگ آمیزی نیوجرسی‌ها، تقویت و نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، شستشو و ترمیم علائم جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری انجام شده است.
وی افزود: عملیات خط کشی در محورهای اصلی و شریانی، مخصوصاً بزرگراه کربلا و ایمن سازی؛ آشکار سازی نقاط پرحادثه، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و بروز رسانی سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی از جمله فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام می‌باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی این اداره کل در طول ایام اشاره کرد و افزود: فضاسازی تبلیغی با نصب بنر بر روی بیلبوردهای جاده‌ای و پل‌های عابر پیاده، اجرای پویش همراهان چشم به راهیم در مجتمع خدمات رفاهی آناهیتا محور کرمانشاه به کنگاور، ارسال پیامک تبریک، تهیه و نشر موشن گرافی و کلیپ‌های مرتبط به صورت روزانه، طراحی و انتشار عکس نوشته با هدف آشناسازی مردم با خدمات راهداران در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های تبلیغی این اداره کل می‌باشد.
کهریزی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی در محورهای مواصلاتی اقدام می‌کند و کاربران جاده‌ای، مسافران می‌توانند برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *