0

مشارکت ۵۳ درصدی بانوان گنابادی در انتخابات

مشارکت ۵۳ درصدی بانوان گنابادی در انتخابات
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهرستان گناباد با مشارکت ۶۳.۷ درصدی واجدان شرایط رتبه سوم استان خراسان رضوی را کسب کردند.
فرماندار گناباد با اشاره به مشارکت ۴۴ هزار و ۵۴۵ نفر در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گناباد اظهار کرد: این تعداد شامل یک هزار و ۷۳۱ رأی باطله و ۴۲ هزار و ۷۸۲ رأی مأخوذه صحیح بود.
وی خاطرنشان کرد: در بین شرکت‌کنندگان و یا آرا مأخوذه صحیح در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناباد ۱۹ هزار و ۸۵۱ نفر به سعید جلیلی، ۱۴ هزار و ۸۸ نفر به مسعود پزشکیان، هشت هزار و ۵۰۱ نفر به محمد باقر قالیباف و ۳۴۲ نفر به حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رأی دادند.
نصیری یادآور شد: نمایندگان نامزدها و ستادهای ۲ نامزد انتخاباتی راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در صورت تمایل به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند درخواست خود را به ستاد انتخابات گناباد ارائه دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *