0

روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد

روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در همایش تجلیل از گروه‌های نقش آفرین در اردوهای راهیان نور خراسان شمالی که در سالن شهدای گمنام دهکده بسیج برگزار شد، هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را، اثر بی‌نظیری که توجه به نام و یاد شهدا بر جوانان می‌گذارد عنوان و اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هدف‌گذاری قوی‌تر نسبت به اعزام راهیان نور در سال ۱۴۰۳ اقدام کنیم.
وی در ادامه افزود: راهیان نور یک عملیات فرهنگی است که با تلاش و هم افزایی تمام مدیران دستگاه‌ها این رویداد فرهنگی در استان رقم خورده است.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه روحیه بسیجی باید در تمام مدیران وجود داشته باشد، عنوان کرد: برای حفظ و ارتقا روحیه بسیجی در میان مدیران، حتی لازم است تا اردوهایی برای حضور مسئولان در سرزمین‌های نور برنامه‌ریزی شود.
حسین‌نژاد بیان کرد: اگر این روحیه با همان معنویت دوران دفاع مقدس در خدمت سازندگی کشور قرار گیرد، سازندگی با سرعت بیشتری را در کشور شاهد خواهیم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *